مهدی کوبنده ی شب

صدای پای امام زمان به گوش می رسد

مهدی کوبنده ی شب

صدای پای امام زمان به گوش می رسد

مصحف گم شده ی قرآن

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ

عصر یک روز سیه بار دگر مُصحف قران خواندم
ساعتی غاشیه و بحر غمش آیه ی هجران خواندم
از برای دل پر درد بشر فال زدم با دل خون
دیدم آدم به خودش چَشم بُوَد ، آیه ی انسان خواندم
پرسشی بود مرا ،از حرمش چونکه جوابی نرسید
پس از آن مار و بشر مات شدم ، سوره ی کنعان خواندم
حرف کنعان شد و یعقوب غمش باز ثریا را سوخت
بحر تسکین دلش آیه ی قصر و شرفِ یوسفِ پنهان خواندم
دیدم او را که رود چون شبهی سوی فضا دست افشان
گفتمش راه نداری به کجا ؟! آیه ی سلطان خواندم
ناگهان چشم گشودم به جهان دیدم من
بُوَدَم جهل مرکب متداول سندِ مَخلصِ بُرهان خواندم
هدهدش آمد و گفتم که برو در وطنش یار سلیمانیِ من
که من الساعه برایت خبرِ آمدن پادشهِ مُلکِ سلیمان خواندم
.
حسین سلیمانی (میثم )
------------------------------------------------ پ . ن :
آیه سلطان : الرحمن 33
ای گروه جنّ و انس! اگر می‌توانید از مرزهای آسمانها و زمین بگذرید، پس بگذرید، ولی هرگز نمی‌توانید، مگر با سلطان ( امام )
آیه ی انسان : قیامت 14 بَلِ الْإِنسَانُ عَلَى نَفْسِهِ بَصِیرَةٌ
مخلص برهان :یوسف 14 ، همراه با تفسیر آیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۱
حسین سلیمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی