مهدی کوبنده ی شب

صدای پای امام زمان به گوش می رسد

مهدی کوبنده ی شب

صدای پای امام زمان به گوش می رسد

۱۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

این تفکر هم غلطه که ما با یک انتظار خیلی ساده و پیش پا افتاده ، منتظر امام زمان هستیم
اگر اینجوری باشه که ما با اون بودایی و مسیحی و .... چه فرقی داریم ؟
=
مسیحی میگه : مسیح بالاخره یک روز بر میگرده و جهان رو زیر و رو میکنه
//
بودایی ها هم میگن : دیشنا سوار بر اسب سفید در صورت بودا ظاهر می شود شمشیری از نور در دست و لقب امین را با خود دارد و جهان را از شرارتی که دچار آن است نجات می هد
حتی ادیان تحریف شده و فرقه های نو ظهور هم منتظر یک منجی هستند که در نهایت همه چی رو درست کنه
.
ما اگه ادعا میکنیم شیعه حجه بن الحسن هستیم باید نوع انتظار ما فرق داشته باشه ...
-------------------------
خیلی بچه گانه و ساده لوحانس که ما ندونیم منجی عالم بشریت چجوری میخواد جهان رو پر از عدل و داد کنه ، درایت و بصیرت لازم رو نداشته باشیم ، وظیفه ی خودمون رو در دولت مهدوی و زمینه سازی قبل از ظهور ندونیم و فقط شعر و سروده برای منجی بنویسیم و بگیم ما منتظریم ... آقا بیا ..
.
این کارا نه تنها ظهور رو نزدیک نمیکنه ، بلکه دور تر هم میکنه
......
میگن ایشالا آقا بیاد .... اقا نمیاد اخوی .. این دفه هزارم ... یا باید آقارو بیاریم .. یا بریم پیش آقا ..
آوردنش هم شرایطی داره که اگر عمری باقی بود تو پستای بعدی .......
-
--------------یک کلام انتظار جاهلانه رو بذاریم کنار ، انتظار عالمانه داشته باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۳
حسین سلیمانی

یکی از مهمترین شرایطی که برای ظهور حضرت مهدی نیاز هست اینکه مردم ، از ظلم و جور حاکم بر دنیا ، خسته بشن و اعلام برائت کنند ... اما آیا فقط خسته شدن از اوضاع فعلی جوامع بشری کلید رسیدن به ظهوره ؟؟؟؟
آیا ما به محض اینکه از ظلم خسته شدیم حضرت تشریف میارن ؟؟؟
اگر اینطوری باشه که بهترین راه رسیدن به ظهور اینه که ما بذاریم ظلم زیاد شه خود به خود خسته میشیم .....
-----------------
نتیجه اینکه علاوه بر برائت از ظلم ، ما باید به عدلی که امام زمان قراره بیاره هم اعتقاد و علاقه داشته باشیم ...
اگر امام زمان آمد و نتونستیم عدالتش رو تحمل کنیم چی ؟؟؟
میشه همون حکومت حضرت علی که مردم ، از حکومت عثمان و ....
خسته شده بودن ... و بیزار
رو آوردن به حضرت علی تا جایی که حضرت علی میگه نزدیک بود حسن و حسین زیر هجوم مردم کشته بشن
اما بعد که عدالت علی رو دیدن همه قالب تهی کردن .. حتی بزرگانی نظیر طلحه و زبیر و . جلوی حضرت ایستادن
خب این نشون میده که بیزاری خشک و خالی از اوضاع جامعه کلید ظهور نیست
باید مطالعه اوضاع جامعه مهدوی رو هم داشت که اگر آقا ظهور کرد جلوش وای نستیم ...
======================== کوبنده شب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۱
حسین سلیمانی

یکی از پیش‌ بینی‌های پیامبر(ص) در باره خروج گروهی  در آخرالزمان ، این است که خوارج آخرالزمان ویژگی اصلی آن‌ها این است که آن‌ها سرشان را همیشه می‌تراشند و ریش خود را بلند می‌گذارند و سبیلشان را کوتاه می‌کنند و لباسشان کوتاه است.


صحیح بخاری، روایت 3344: داستانی است که پیامبر(ص) بعد از یکی از جنگ‌ها غنائم را بین چهار قبیله تقسیم کرد و به خیلی‌ها نداد، چون این چهار قبیله تازه مسلمان شده بودند و شخصی آمد و به ایشان اعتراض کرد و به ایشان گفت: ای پیامبر! از خدا بترس! در روایت دیگر دارد که گفت عدالت را رعایت کن

پیامبر(ص) ناراحت می‌شوند، شخصی می‌خواهد او را بکشد و پیامبر(ص) می فرماید: لازم نیست که او را بکشید.

سپس پیامبر می‌فرماید: از نسل این مرد قومی به وجود می‌آید که قرآن زیاد می‌خوانند، ولی این قرآن از حنجره‌های این‌ها بالاتر نمی‌رود، یعنی مورد قبول خداوند قرار نمی‌گیرد، از دین همان طور خارج می‌شوند که تیر از کمانش خارج می‌شود و دیگر بر نمی‌گردد، مسلمان‌ها را می‌کشند و کفار را رها می‌کنند. این پیش‌بینی رسول خدا صلی الله علیه وآله به روشنی درباره وهابیت محقق شده است. اکنون می‌بینید که وهابی‌ها با آمریکا و کشورهای کفر دوست هستند و همه زندگی آن‌ها در این کشورهاست، اما مسلمان‌ها را می‌کشند.


در روایت صحیح بخاری از ابوسعید خدری آمده است که پیامبر(ص) فرمود: از نسل او قومی خواهد آمد که قرآن زیاد می‌خوانند، اما از حنجره آنان بالا نمی‌رود، از دین خارج می‌شوند، همان طوری که تیر از کمان خارج می‌شوند؛ مسلمانان را می‌کشند؛ اما بت‌پرستان را رها می‌کنند؛ اگر من آن‌ها را درک کنم؛ همانند قوم عاد آن‌ها را خواهم کشت.


روایت دیگری در صحیح مسلم، چاپ دارالطیبه ریاض عربستان سعودی، در صفحه 474، کتاب الزکاه باب 48، باب التحریض علی قتل الخوارج: روایتی از سوید بن غفله نقل می‌کند که :
 امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) فرمودند که از رسول خدا (ص) نقل کردند: شنیدم از رسول خدا(ص) که فرمودند: در آخرالزمان قومی خروج می‌کنند که (از نظر رشد عقلی) بچه سال هستند، سفیه و بی‌عقل هستند، حرف‌های خوب می‌زنند از سنت پیامبر(ص) می‌گویند، قرآن هم می‌خوانند، اما قرآن از حنجره‌های آن‌ها بالاتر نمی‌رود، این‌ها از دین خارج می‌شوند، همان گونه که تیر از کمان خارج می‌شود، به آن‌ها که رسیدی، بکش، زیرا هر کس از آن‌ها را بکشد خداوند در قیامت به او پاداش می‌دهد.


نابودی داعش نزدیک است ..............


داعش خر است

خوارج زمان


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۹
حسین سلیمانی

روایتی از  پیامبر(ص) در  مورد وهابیت 
.
در کتاب صحیح بخاری، نویسنده محمد بن اسماعیل بخاری، چاپ دار ابن کثیر در سال 1423 هجری، 2002م، صفحه 252 روایت 1037 از پسر عمر نقل می‌کند:

پیامبر اسلام(ص) می‌فرماید: خدایا شام و یمن را مبارک گردان، شخصی که اهل نجد بوده، می‌گوید پس نجد چه شد؟ فرمودند: آنجا سرزمین آرامش نیست، سرزمین فتنه‌هاست و شاخ شیطان از آن ظهور می‌کند.

روایتی از رسول خدا(ص) در صحیح بخاری می‌خوانم که شاخ شیطان از هم پیمانی دو قبیله ربیعه و مضر به وجود می‌آید:

روایت 3302 از صحیح بخاری:

ایمان در یمن است  و سنگ‌دلی در دو قبیله ربیعه و مضر است و شاخ شیطان هم از این دو قبیله به وجود می‌آید.

در کتاب عمده القاری شرح صحیح بخاری، چاپ دارالکتب العلمیه بیروت، صفحه 264 درباره منظور پیامبر(ص) از شاخ شیطان می‌نویسد: مراد پیامبر(ص) این است که در این سمت مشرق شیطان بسیار مسلط خواهد شد و کفر را به شدت رواج خواهد داد، آقای عینی در تفسیر القاری به این مسأله اشاره می‌کند که منظور سرزمین نجد است؛ همان سرزمینی که محمد بن عبدالوهاب از آن خارج شد .

-
ریشه ی محمد بن سعود بنیانگزار دولت سعودی  از کجاست ؟؟؟

محمد بن سعود بن محمد بن مقرن بن مرخان بن ابراهیم بن موسی بن ربیعه بن مانع ...

ولکن المؤلفین یجمعون علی أن (مانع) یتحدر من ربیعة بن نزار بن معد بن عدنان

تمام مؤلفین وهابی اجماع دارند بر اینکه نسل محمد بن سعود در نهایت به ربیعه بن نزار بن معد بن عدنان می‌رسد، ما همین را می‌خواهیم ثابت کنیم، در صفحه بعد:

جاء فی لسان العرب: عنزة قبیلة من العرب ینسب إلیها فیقال العنزی والقبیلة اسمها عنزة و عنزة أبو حی من ربیعة وهو عنزة بن أسد بن ربیعة بن نزار بن معد بن عدنان

باز در همین صفحه از قائلین به اینکه آل سعود به عنزه بن اسد می‌رسد، صحبت می‌کند:

حمد بن ابراهیم الحقیل مؤلف کتاب (زهر الآداب فی معرفة الأنساب ومفاخر العرب) الذی یقول ومن ربیعة الهازم وهم عنزة بن أسد بن ربیعة

ومن عنزة بعض العشائرالمحتضرة أهمها الإبطال المجالدون و الأئمة المجاهدون الملوک العظام السادة الکرام: آل سعود

جزء قبیله عنزه بعضی از عشائری که مهمترین آن‌ها، مجاهدین آن‌ها و بزرگان آن‌ها آل سعود هستند، در اینجا تصریح می‌کند که آل سعود از قبیله عنزه بن اسد بن ربیعه است.

-
محمد بن عبدالوهاب بنیان‌گذار وهابیت است، نسب او به چه قبیله‌ای باز می‌گردد؟

-کتاب «تاریخ البلاد العربیه السعودیه»، نویسنده الاستاذ الدکتور منیر العجلانی، القسم الاول که سیره محمد بن عبدالوهاب ودعوته وسیره محمد بن سعود و حروبه، صفحه 176 مفصل بحث می‌کند که نسب شیخ به چه چیزی می‌رسد و می‌گوید: خانواده محمد بن عبدالوهاب معروف به خانواده آل مشرف بودند، در زمان خودشان به این نام مشهور بودند و محمد بن عبدالوهاب بن سلیمان بن علی بن محمد بن احمد بن راشد بن برید بن محمد بن برید بن مشرف، به خاطر اینکه جد بزرگ این‌ها مشرف بوده، معروف به آل مشرف بودند.

از طرفی دیگر جد بزرگتر این‌ها آقای وهیب بوده و خانواده آن‌ها معروف به خانواده الوهبه بودند، این هم از نکات مهم است که اگر به این‌ها «وهابی» می‌گویند از نام محمد بن عبدالوهاب گرفته نشده؛ بلکه به دلیل این است که این‌ها از خانواده وهبه هستند.

نسل این‌ها به شخصی به نام مشرف بن عمربن معضاد بن ریس بن زاخر بن محمد بن علوی بن وهیب می‌رسد و در نتیجه این‌ها معروف به خانواده وهبه شدند.به همین دلیل وقتی شخصی از این خانواده آمد و مشهور شد به پیروانش وهابی گفتند، نه به دلیل پدرش عبدالوهاب! بلکه به خاطر اینکه از خانواده وهبه بودند.

در صفحه بعد می‌گوید: خانواده وهبه به قبیله زید بن منات بن تمیم می‌رسد، پس خانواده وهبه به قبیله بنی تمیم می‌رسند. در ادامه روایتی را از منابع اهل سنت می‌خوانیم که بر اساس آن پیامبر(ص) پیش‌بینی می‌کند که شخصی از قبیله بنی تمیم می‌آید و خوارج آخر الزمان را تشکیل می‌دهند.

در همین صفحه تفاوت نسب رسول خدا(ص) را با محمد بن عبدالوهاب می‌گوید: تمام نسب شناسان اجماع دارند که نسل قبیله تمیم که محمد بن عبدالوهاب نیز از این قبیله است، در نهایت نسلش به الیاس بن مضر می‌رسد.

نتیجه این شد که محمد بن عبدالوهاب از قبیله مضر و محمد بن سعود از قبیله ربیعه بود و پیامبر اسلام(ص) می‌فرماید: دو شاخ شیطان از همپیمانی دو قبیله ربیعه و مضر به وجود می‌آید و می‌بینیم که واقعاً سخن آن حضرت تحقق پیدا می‌کند و وهابیت شاخ شیطانی است که از هم پیمانی این دو قبیله به وجود آمد، مصیبتی که دامنگیر همه مسلمانان شده است .

تمام مطالبی هم که خواندیم درباره نسب محمد بن عبد الوهاب و محمد بن سعود از کتاب‌های خود وهابی‌ها بود.

شخصی که با فلش قرمز مشخص شده محمد بن سعود است ..


محمد بن سعود و محمد بن عبدالوهاب و شاخ شیطان

محمد بن عبدالوهاب و داعش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۲
حسین سلیمانی

محمّد بن مسلم می‌گوید: به امام باقر(ع) عرض کردم: قائم شما چه وقت ظهور خواهد کرد؟ امام(ع) فرمودند: «آنگاه که مردها خود را شبیه زنان نمایند و زن‌ها شبیه مردان شوند، آنگاه که مردان به مردان اکتفا کنند و زنان به زنان.» منتخب الاثر، ص 292.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۳۲
حسین سلیمانی

خدا قرانش را با امامت و به خصوص خصوص امام زمان آغاز کرده ..

الم .ذَلِکَ الْکِتَابُ لَا رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِّلْمُتَّقِینَ
این کتابیست برای هدایت متقین
===================== متقین چه کسانی هستند ؟؟؟؟؟؟
الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصَّلَاةَ
کسانی که به غیب ایمان دارند و نماز را اقامه کنند
==================================
غیب و صلات چیست ؟؟؟؟
غیب همان امامیست که غائب است و کسانی که در غیبتش بر امامت او استوار باشند رستگارند
صلات هم همان امام است
چنانکه پیامبر در باره وَاسْتَعِینُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلَاةِ وَإِنَّهَا لَکَبِیرَةٌ إِلَّا عَلَى الْخَاشِعِینَ فرمود: اناالصبر و علی ٌ صلاه
- من صبر هستم و علی نماز است
-
ادامه ی آیه / و انها لکبیره الا علی الخاشخیعن
در صورتیکه عامه ی مردم فکر میکنن صبر کردن از نماز سخت تره .. بله در حالت عادی .. اما قران این همه گفته یتفکرون یعقلون تعقلون .. اولالباب .. چرا اینجا بر عکس گفته ؟
.
معنی آیه اینه : قبول ولایت علی دشوار است الا بر فروتنان

و همنطور هم شد .. بعد از رسول خدا همه مرتد شدن الا پنج نفر
قال رسول الله : إرتد الناس بعدی إلا أربعة أو خمسة.
مزّی و ذهبی و إبن حجر نقل می‌‌کنند از عمرو بن ثابت که می‌گوید:
لما مات النبی (ص) کفر الناس إلا خمسة.

چرا برای نماز از حرکات دیگر نماز مث رکوع و سجده که زیبا تره و تجلی بندگی استفاده نشد ؟؟

و از اقامه کردن استفاده شده .. ولایت را باید اقامه کرد .. ولایت امام .. قائم یکی از القاب حضرت مهدیست
-------------
نتیجه اینکه : هر کس در زمان غیبت امام زمان بر ولایتش استوار باشه و برای اقامه ی ولایت حضرتش تلاش کند و کار کند ، جز متقین محسوب می شود ...
--
اینجا شاید معنی ولایت علی بن ابیطالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی روشن تر بشه
------ کعبه و سنگ نشان است که ره گم نشود .. امام رو دریاب برادرم
==============================================
پ.ن : برای اونایی که میگن قران با سوره ی حمد شروع شده هم به زودی مسئله امامت رو از سوره ی حمد میذارم . اگر بعضیا بذارن



قران و امام زمان




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۰
حسین سلیمانی

پیامبر فرموده : « من و قیامت مانند این دو هستیم ( انگشتانش را جفت کرد ، به تفاوت بلندی انگشت اشاره و انگشت وسط توجه کنید ) »  بخارى 6/177

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۶
حسین سلیمانی

« فساد ، در خشکى و دریا به خاطر کارهایى که مردم انجام داده اند ، آشکار شده است . خدا مى خواهد نتیجه بعضى از اعمالشان را به آنان بچشاند ، شاید به سوى حق بازگردند » ( روم/41 )


قائم ظهور نمیکند مگر پس از آنکه مردم ساختمان ها را بلند بسازند ، و آدمى بر قبر هر مُرده اى بگذرد ، بگوید کاش به جاى او بودم ، پس خورشید از جهت مغرب طلوع کند . وقتى از این سو طلوع کرد و مردم آن را دیدند ، همگى ایمان مى آورند اما دیگر ایمان سودى به حالشان ندارد ، چون پیشتر ایمان نیاورده و در ایمانشان کار خیرى کسب نکرده و انجام نداده بودند . مسند احمد 2/492
-------------------------------------------------
-
--------------- خورشید مغرب کنایه از امام زمان است
دقیقا این جمله همون فراز زیارت آل یاسین که میگه : یَومَ لایَنفَعُ نَفساً ایمانُها لَم‌تَکُن آمَنَت مِن قَبل اَو کَسَبَت فی ایمانِها خَیراً

در آن روز که ایمانِ کسی که از پیش ایمان نیاورده‌باشد، یا از ایمان بهره‌ی نیکویی نداشته‌باشد، او را سود نمی‌بخشد
.
---------------------------------------------- کوبنده ی شب

برج شیطانی در کنار کعبه ابراج البیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۲
حسین سلیمانی

     از جمله طبرانى در معجم الکبیر 18/51 از عوف بن مالک روایت کرده که از پیغمبر پرسیدم : آیا شام فتح مى شود ؟ فرمود : « آرى ، به زودى ، و فتنه هایى پس از فتح شام ، رخ مى دهد ، سپس فتنه اى دشوار و تاریک خواهد آمد ، آن گاه فتنه ها یکى پس از دیگرى رخ خواهند داد تا مردى از اهل بیتم خروج کند که به او مهدى مى گویند . اگر او را دریابى ، پیرویش کن و از هدایت شوندگان باش » .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۹
حسین سلیمانی

سفیانى از فرزندان معاویه
    سلیم بن قیس /197 نامه على(علیه السلام) به معاویه را آورده است که : اى معاویه ! رسول خدا(صلى الله علیه وآله) به من خبر داده است که بنى امیه محاسنم را از خون سرم رنگین خواهند کرد و شهید خواهم شد . پس از من ، تو بر امت حکومت مى کنى ، پسرم حسن را با زهر و فریبکارانه مى کشى و پسرت ، پسرم حسین را مى کشد . این کار توسط زنازاده اى از طرف یزید انجام مى شود .
    پس از تو ، هفت نفر از فرزندان ابو العاص ، حکومت خواهند کرد ، نیز پنج نفر از اولاد مروان بن حکم که دوازده حاکم را تکمیل مى کنند .
    رسول خدا آنها را در خواب دید که مانند میمون ها از منبرش بالا و پایین مى روند و امتش را از دین خدا به وضع پیشین قهقرایى برمى گرداندند . اینها بدترین عذاب را در روز قیامت خواهند داشت و خداوند خلافت را از آنها با پرچم هاى سیاهى خواهد گرفت که از طرف شرق ( خراسان ،ابو مسلم خراسانى ) خواهند آمد . خدا بدین وسیله آنان را ذلیل و خوار کرده و زیر هر سنگى که پنهان شده باشند ، کشته خواهند شد! مردى از فرزندانت شوم ، ملعون ، نادان و ناآرام ، سنگدل ، درشت خوى است و دلى وارونه دارد . خدا مهربانى و رحمت را از دلش کنده است ! دایى هایش از قبیله کلب اند . گویا وى را مى بینم . اگر بخواهى ، مى توانم نامش را بگویم و توصیفش کنم و بگویم چند سال دارد . سپاهى را به مدینه مى فرستد که کشتار و کارهاى زشت زیادى در آنجا انجام مى دهند . مردى از از دست آنها فرزندانم مى گریزد که بى باک و وارسته است و زمین را از عدل و داد پر مى کند ، چنان که از ستم و بیداد آکنده شده بود . نامش را مى دانم و اینکه در آن زمان چند سال دارد و نشانه هایش چیست . او از فرزندان پسرم حسین است ، که پسرت یزید حسین  را مى کشد . او انتقام خون پدرش  را مى گیرد و به مکه مى گریزد . سرکرده آن سپاه ، مردى از فرزندانم که وارسته و نیکوکار است را کنار منطقه احجار الریت مى کشد ، سپس آن لشکر به مکه مى رود . نام فرمانده و اسامى سپاهیان و علامت اسبانشان را مى دانم . وقتى وارد بیداء شدند و آرام و قرار گرفتند ، خدا آنها را در همان زمین فرو مى بَرَد . او مى فرماید :
    « کاش مى دیدى هنگامى را که کافران وحشت زده اند و گریزى نمانده است و از جایى نزدیک گرفتار آمده اند » ( سبأ/51 ) یعنى از زیر پایشان که زمین فرو مى رود هیچکس باقى نمى ماند ، مگر یک نفر که خدا صورتش را به پشت سرش برمى گرداند . خدا گروه هایى را از کره زمین مانند پاره ابرهاى پاییزى براى مهدى گرد مى آورد . به خدا که نامشان ، نام فرمانده و استراحتگاه اسبانشان را مى دانم . سپس مهدى داخل کعبه مى شود و مى گرید و تضرع مى کند . . .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۳
حسین سلیمانی